Zadnji dan v Berlinu smo začeli z obiskom tehničnega muzeja. Ker je prva nedelja v mesecu, so, tako kot v Sloveniji, obiski muzejev na tan dan brezplačni. Karte smo rezervirali na posebni spletni strani že par dni prej. Do muzeja smo se sprehodili, saj se nahaja v posredni bližini hotela. Ko smo prišli tja, smo glede na sprejem dobili občutek, da ne bi rabili izvesti rezervacije. Nima veze, saj je pa ta muzej res vreden obiska. Videli smo prvi računalnik na svetu, ki ga je naredil gospode Zuse (verjetno ima od tod ime ena distribucija linuxa, Suse).
V drugem delu je bilo razstavljenih dosti ladij, maket in pravih ladij, letal in prikazana je tudi zgodovina plovbe in letenja. Vse to v treh ali štirih nadstropij – overload…
Po nekaj urah smo zapustili ta del muzeja, preskočili del z vlaki in šli v sosednjo stavbo, science centrum, kjer se v treh nadstropjih naexpirementiraš ob pojavu svetlobe, magnetizma in zvoka. Zanimivo.
Po skupno petih urah smo siti znanosti in lačni hrane padli na ulico in napadli najbližji kebab. V kebabarnici so imeli tudi pivo, za razliko od slovenskih ponudnikov. Berliner Kindl se je tudi tokrat izkazal za najbolj piten pir v konkurenci z njegovim bratom Berlinerjem.
Ker je bilo vreme oblačno in ni ravno pasalo, da bi poležavali v kakšnem parku, smo šli na počitek v hotel. Okoli 18h smo kupili karte za mestni prevoz in se šli malo voziti po mestu. Kupili smo dve 24 urni karti po 8,80 eur, v kateri sta gratis vključena otroka. Sicer karta v eno smer stane 3 eur in 1,9 za otroka in velja 2 uri. Tako se nam je bolj splačalo kupiti 24 urno karto. Mestni prevoz ni ravno poceni.
Peljali smo se proti vzhodu, v okolico Alexanderplatz-a. Najprej smo se znašli na Museum Insel (otoku umetnosti), nato na luštnem Hackerscher Markt. Na Aleksanderplatzu smo se zbasali na bus za Zoo, ki pa je bolj na zahodni strani Berlina. Tam smo sicer že bili, ampak so bile takrat misli bolj pri živalih. S Kurfurstendama oz. Kudam-a, smo se spravili nazaj v hotel in spakirali za pot domov. Sprobali smo vse možna prevozna sredstva, vlake R, S in U, avtobuse in čist na koncu še nadstropni bus.